Obchodní podmínky
Obchodní podmínky pro konečné zákazníky
Provozovatel e – shopu uhanky.cz
Ing. Hana Gavlasová (prodávající)
IČ: 75258668
DIČ: CZ7957165601
Hudební 192
747 64 Budišovice
Tel: 608 010 781 (t- mobile). Hovorné je účtováno dle ceníku Vašeho operátora.
E-mail: info@uhanky.cz
Plátce DPH. Podnikatel je zapsán do živnostenského rejstříku Magistrátu města Opavy.
1. Všeobecná ustanovení
2. Objednání zboží
3. Odeslání a dodání zboží
Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, anebo prodávajícího.
4. Platba za zboží a náklady na dopravu
5. Reklamace
Vrácení zboží do 14 kalendářních dnů
Kupující má právo na odstoupení smlouvy do 14 kalendářních dnů (vrácení zboží). Zboží je možné vrátit bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno.
Podmínkou pro vrácení peněz za zboží je zaslání zboží v původním stavu a v původním obale, pokud zboží obal obsahovalo. Zboží nesmí být použito, tzn. ani vypráno. Zboží je možné zaslat prostřednictvím České pošty anebo přepravní společnosti. V případě zaslání zboží Českou Poštou je nutné zásilku zaslat doporučeně, a to na adresu prodávajícího: Hana Gavlasová, Hudební 192, 747 64 Budišovice. Zboží nelze vracet na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat. Při vrácení je nezbytné doložit kopii dokladu o nabytí (faktura) a číslo účtu, na který má být platba vrácena. Před odesláním zásilky s vraceným zbožím je nakupující povinen na tuto skutečnost prodávajícího průkazně upozornit (emailem anebo telefonicky) a zároveň definovat konkrétní výčet vraceného zboží dle objednávky (název zboží). Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu, prodávající uhradí hodnotu zakoupeného zboží na účet kupujícího, a to nejpozději do 14 pracovních dní od převzetí zboží zpět. V souladu s novým občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) bude vrácena také částka za dopravu ke spotřebiteli. Prodejce vrátí nakupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, tzn., např. pokud si zákazník zvolí dopravu zboží na dobírku, bude v případě odstoupení od smlouvy (vrácení zboží do 14 kalendářních dnů) navrácena částka za dopravu bez dobírky.
V případě, že Vám bylo zasláno jiné zboží, než na které byla učiněna objednávka, tuto skutečnost nám, prosím, sdělte emailem na info@uhanky.cz anebo telefonicky na telefonní číslo 608 010 781. V případě dodání jiného zboží, toto, prosím, zašlete zpět na naši adresu a došleme Vám správné zboží bez dalších nákladů. Náklady spojené s dopravou zpět chybně zaslaného zboží Vám uhradíme převodem z účtu do 5 pracovních dní od převzetí zboží zpět. V případě nedodaného zboží Vám toto zboží neprodleně došleme, pokud bude skladem. V případě, že již zboží skladem nebude, pak Vám vrátíme uhrazenou částku na účet, a to nejpozději do 5 pracovních dní od zjištění této skutečnosti.
Na veškeré zboží poskytujeme zákonnou záruku v délce 24 měsíců. Záruka se vztahuje na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
b) nesprávným použitím výrobku a nesprávnou údržbou
c) nesprávným skladováním
Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní.
Ostatní se řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména z nového občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.).
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@uhanky.cz
2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz. http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
6. Storno objednávky
7. Ochrana osobních údajů
Provozovatel e – shopu www.uhanky.cz vystupuje v pozici správce osobních údajů, dále jen „správce“. Kupující, případně osoba, která se registruje v eshopu www.uhanky vystupuje v pozici „subjekt údajů“.
Správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Cookies jsou krátké textové soubory, které si internetové stránky ukládají na pevný disk počítače nebo mobilního zařízení uživatele. Často jde o nastavení, které uživateli usnadní používání stránek. Některé funkce není možné bez cookies využívat. V eshopu U Hanky (www.uhanky) nepoužíváme cookies za účelem osobní identifikace uživatelů.
Ukládáme následující druhy cookies:
• Technické cookies, které jsou nezbytné pro zajištění základní funkčnosti stránek (identifikátor session).
• Cookies třetích stran určené pro měření anonymních dat o chování uživatelů a sledování návštěvnosti pomocí Google Analytics za účelem lepšího přizpůsobení stránek pro uživatele.
Nastavení cookies
• Pravidla pro používání nebo zablokování cookies si může každý uživatel nastavit ve svém internetovém prohlížeči.
• Uživatel si může nastavit povolení nebo odmítnutí veškerých nebo pouze některých souborů cookies. Zablokování souborů cookies bude mít negativní vliv na použitelnost webové stránky a služby eshopu.
• Uživatel může svou volbu ohledně nastavení cookies kdykoliv změnit. Uživatel může již uložené soubory cookies vymazat ve svém internetovém prohlížeči.
• Detailní informace o nastavení ukládání souborů cookies v prohlížeči lze nalézt na stránkách poskytovatele konkrétního internetového prohlížeče.
Kupující uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího, a to v rozsahu nezbytném pro úspěšné splnění smlouvy a dodržení právních předpisů ČR, které vyžadují archivaci účetních dokladů po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém byl nákup uskutečněn. Osobní údaje budou zpracovávány automatizovaně. Osobní údaje jsou u prodejce uloženy v elektronickém účetním programu, a dále v databázi eshopu, která je přímo napojena na účetní program, a umožňuje import dat pro generování faktur z objednávek. Faktury, obsahující osobní údaje jsou uloženy v tištěné podobě u správce. Pro výše zmíněné účely budou zpracovávány tyto osobní údaje kupujícího: jméno (jména), příjmení, popřípadě název společnosti, adresa, u firem identifikační číslo a daňové identifikační číslo, emailová adresa a telefonní číslo. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím, bez předchozího souhlasu kupujícího, předávány třetím osobám. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém byla uzavřena kupní smlouva.
Zpracování osobních údajů pro marketingové účely je řešeno v Zásadách upravujících zpracování osobních údajů.
Uzavřením kupní smlouvy případně registrací správce údajů informuje subjekt údajů o základních zásadách a principech v souladu s ustanovením čl. 13 a následujících Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „obecné nařízení o ochraně osobních údajů“), na základě kterých správce v souvislosti s kupní smlouvou anebo registrací za účelem splnění kupní smlouvy a dále marketingovým účelům, nakládá s osobními údaji.
Osobní údaje subjektu údajů jsou zpracovávány automatizovaně v elektronické formě, kromě údajů uvedených na fakturách. Tyto jsou v některých případech zpracovávány manuálně a uchovávány v tištěné podobě.
Subjekt údajů má právo požádat správce o poskytnutí informace o zpracování jeho osobních údajů.
Subjekt údajů má právo, aby správce bez zbytečného odkladu opravil nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. S přihlédnutím k účelům zpracování má subjekt údajů právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení.
Subjekt údajů má právo, aby správce bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se daného subjektu údajů týkají, a správce má povinnost osobní údaje bez zbytečného odkladu vymazat, pokud je dán některý z důvodů stanovených obecným nařízením o ochraně osobních údajů.
Subjekt údajů má právo, aby správce omezil zpracování osobních údajů, v případech stanovených obecným nařízením o ochraně osobních údajů.
Subjekt údajů má právo získat osobní údaje, které se ho týkají, jež poskytl správci, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci, aniž by tomu správce bránil, a to v případech stanovených obecným nařízením o ochraně osobních údajů.
Vzhledem ke skutečnosti, že zpracování osobních údajů je založeno na souhlasu se zpracováním osobních údajů poskytnutém subjektem údajů, má tento subjekt údajů právo tento souhlas kdykoliv odvolat.
Pokud se subjekt údajů domnívá, že došlo k porušení právních předpisů v souvislosti s ochranou jeho osobních údajů, má právo podat stížnost u některého dozorového úřadu. Dozorovým úřadem je v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů.
8. EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku pro transakce prováděné přes platební bránu. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Zákazník souhlasí s vystavením a zasláním účtenky v elektronické formě.
Obchodní podmínky pro velkoobchodníky
Obchodní podmínky jsou platné od 1. 3. 2017 a vztahují se na velkoobchodní partnery.
Provozovatel e – shopu uhanky.cz
Ing. Hana Gavlasová (prodávající)
IČ: 75258668
DIČ: CZ7957165601
Hudební 192
747 64 Budišovice
Tel: 608 010 781 (t- mobile). Hovorné je účtováno dle ceníku Vašeho operátora.
E-mail: info@uhanky.cz
Plátce DPH. Podnikatel je zapsán do živnostenského rejstříku Magistrátu města Opavy.
1. Všeobecná ustanovení
2. Objednání zboží
3. Cenová politika
4. Odeslání a dodání zboží
5. Platba za zboží a náklady na dopravu
6. Reklamace (odpovědnost za vady)
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Vrácení zboží z důvodu závady a záruční podmínky
Na veškeré zboží prodávané velkoobchodním kupujícím, kteří jsou fyzické anebo právnické podnikatelské osoby poskytujeme záruku v délce 6 měsíců. Záruka se vztahuje na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
b) nesprávným použitím výrobku a nesprávnou údržbou
c) nesprávným skladováním
Ostatní se řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména z nového občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.).
7. Ochrana osobních údajů
Provozovatel e – shopu www.uhanky.cz vystupuje v pozici správce osobních údajů, dále jen „správce“. Kupující, případně osoba, která se registruje v eshopu www.uhanky vystupuje v pozici „subjekt údajů“.
Správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Cookies jsou krátké textové soubory, které si internetové stránky ukládají na pevný disk počítače nebo mobilního zařízení uživatele. Často jde o nastavení, které uživateli usnadní používání stránek. Některé funkce není možné bez cookies využívat. V eshopu U Hanky (www.uhanky) nepoužíváme cookies za účelem osobní identifikace uživatelů.
Ukládáme následující druhy cookies:
• Technické cookies, které jsou nezbytné pro zajištění základní funkčnosti stránek (identifikátor session).
• Cookies třetích stran určené pro měření anonymních dat o chování uživatelů a sledování návštěvnosti pomocí Google Analytics za účelem lepšího přizpůsobení stránek pro uživatele.
Nastavení cookies
• Pravidla pro používání nebo zablokování cookies si může každý uživatel nastavit ve svém internetovém prohlížeči.
• Uživatel si může nastavit povolení nebo odmítnutí veškerých nebo pouze některých souborů cookies. Zablokování souborů cookies bude mít negativní vliv na použitelnost webové stránky a služby eshopu.
• Uživatel může svou volbu ohledně nastavení cookies kdykoliv změnit. Uživatel může již uložené soubory cookies vymazat ve svém internetovém prohlížeči.
• Detailní informace o nastavení ukládání souborů cookies v prohlížeči lze nalézt na stránkách poskytovatele konkrétního internetového prohlížeče.
Kupující uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího, a to v rozsahu nezbytném pro úspěšné splnění smlouvy a dodržení právních předpisů ČR, které vyžadují archivaci účetních dokladů po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém byl nákup uskutečněn. Osobní údaje budou zpracovávány automatizovaně. Osobní údaje jsou u prodejce uloženy v elektronickém účetním programu, a dále v databázi eshopu, která je přímo napojena na účetní program, a umožňuje import dat pro generování faktur z objednávek. Faktury, obsahující osobní údaje jsou uloženy v tištěné podobě u správce. Pro výše zmíněné účely budou zpracovávány tyto osobní údaje kupujícího: jméno (jména), příjmení, popřípadě název společnosti, adresa, u firem identifikační číslo a daňové identifikační číslo, emailová adresa a telefonní číslo. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím, bez předchozího souhlasu kupujícího, předávány třetím osobám. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém byla uzavřena kupní smlouva.
Zpracování osobních údajů pro marketingové účely je řešeno v Zásadách upravujících zpracování osobních údajů.
Uzavřením kupní smlouvy případně registrací správce údajů informuje subjekt údajů o základních zásadách a principech v souladu s ustanovením čl. 13 a následujících Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „obecné nařízení o ochraně osobních údajů“), na základě kterých správce v souvislosti s kupní smlouvou anebo registrací za účelem splnění kupní smlouvy a dále marketingovým účelům, nakládá s osobními údaji.
Osobní údaje subjektu údajů jsou zpracovávány automatizovaně v elektronické formě, kromě údajů uvedených na fakturách. Tyto jsou v některých případech zpracovávány manuálně a uchovávány v tištěné podobě.
Subjekt údajů má právo požádat správce o poskytnutí informace o zpracování jeho osobních údajů.
Subjekt údajů má právo, aby správce bez zbytečného odkladu opravil nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. S přihlédnutím k účelům zpracování má subjekt údajů právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení.
Subjekt údajů má právo, aby správce bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se daného subjektu údajů týkají, a správce má povinnost osobní údaje bez zbytečného odkladu vymazat, pokud je dán některý z důvodů stanovených obecným nařízením o ochraně osobních údajů.
Subjekt údajů má právo, aby správce omezil zpracování osobních údajů, v případech stanovených obecným nařízením o ochraně osobních údajů.
Subjekt údajů má právo získat osobní údaje, které se ho týkají, jež poskytl správci, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci, aniž by tomu správce bránil, a to v případech stanovených obecným nařízením o ochraně osobních údajů.
Vzhledem ke skutečnosti, že zpracování osobních údajů je založeno na souhlasu se zpracováním osobních údajů poskytnutém subjektem údajů, má tento subjekt údajů právo tento souhlas kdykoliv odvolat.
Pokud se subjekt údajů domnívá, že došlo k porušení právních předpisů v souvislosti s ochranou jeho osobních údajů, má právo podat stížnost u některého dozorového úřadu. Dozorovým úřadem je v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů.
8. Ostatní ustanovení
Velkoobchodní kupující je povinen při prodeji zboží nakoupeného v e-shopu U Hanky svým zákazníkům přiložit návod na údržbu ve shodném obsahu textu, který je uveden u jednotlivých výrobků a v sekci „Péče o výrobky“ na webových stránkách prodávajícího (www.uhanky.cz).
9. EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku pro transakce prováděné přes platební bránu. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Zákazník souhlasí s vystavením a zasláním účtenky v elektronické formě.